Eindeloos veel zakelijke VoIP mogelijkheden voor een vaste prijs

Is uw zakelijke telefonie klaar voor de toekomst? Met Voice Over IP (VOIP) belt u via uw internetverbinding. Er is maar één digitaal netwerk nodig voor zowel spraak- als datadiensten. Wij zorgen ervoor dat binnen het netwerk uw kwaliteit van uw telefoniedienst gegarandeerd is. Omdat ons telefonie platform gebruiksvriendelijk en flexibel is, zijn uw maandelijkse kosten een stuk lagen dan voorheen. U kunt bovendien gebruik maken van alle mogelijkheden tegen een vaste lage prijs.
Met Hosted VoIP is er dus geen sprake meer van een ouderwetse analoge telefoonlijn of telefooncentrale, maar verloopt bellen over het internet. U kunt uw oude telefoonlijnen opzeggen en overstappen… mét nummerbehoud.

Voordelen

  • Altijd en overal bereikbaar, wanneer u het wilt
  • Vanaf elk device (laptop, tablet of smartphone)
  • Alle functionaliteit en innovatie vanuit de cloud
  • Overal toegang tot uw adressenboek
  • Integratie met o.a. Outlook
  • Integratie van vast en mobiel: bereikbaarheid op één nummer
  • Zakelijk internet en bellen over 1 lijn
chat history

Uitgebreide gespreksgeschiedenis

Met deze functie krijg je bij Lelife Telecom & ICT direct inzicht in alle gesprekken die je gevoerd hebt. Gesprekken van collega’s met eenzelfde relatie zijn ook zichtbaar als dit is opengesteld.

number pad

Keuzemenu

‘Kies 1 voor Verkoop, 2 voor Support, 3 voor Overige vragen’ Je stelt zelf eenvoudig een keuzemenu samen. Zoveel je wilt en het is zelfs mogelijk achter een keuze weer een keuzemenu te activeren.

answering machine

Antwoord-apparaat

Achter elk telefoonnummer kun je een antwoordapparaat activeren met ieder een eigen unieke boodschap.

conference

Groepsgesprek

Het opzetten van een groepsgesprek is eenvoudig voor iedereen die met de softphone werkt.

phone

Mobiel gebruiken als VOIP toestel

Mobiele telefoons die SIP ondersteunen kunnen als softphone worden gebruikt.

headset

Bellen vanaf je computer met een headset

De PC wordt een telefoon door een headset of hoorn aan te sluiten. Bellen via de PC is makkelijk, goedkoper en biedt veel meer functies dan een bureautoestel.

night day

Dag- en nachtstand

Met de dag-nachtstand wordt automatisch het antwoordapparaat ingesteld als je bedrijf telefonisch onbereikbaar is. Je kunt ook kiezen voor andere afwezigheidscenario’s, zoals een keuzemenu of doorschakeling naar een mobiel. Uniek is dat je meerdere afwezigheidscenario’s kunt instellen voor meerdere momenten op één dag.

recorder

Automatische gespreksopname

Zakelijke VoiP zorgt dat alle gesprekken automatisch worden opgenomen en standaard 7 dagen bewaard. Je kunt de opname blijvend bewaren, verwijderen of delen met collega’s.

queue

Wachtrijen instellen voor klanten

Bellers kunnen automatisch in een wachtrij worden geplaatst. Je ziet wie er wachten en je kunt bellers in de door jouw gewenste volgorde uit de rij halen.

music

Wachtmuziek

Je kunt bellers een muziekje of een ingesproken boodschap laten horen als zij worden doorverbonden of in de wacht staan.

address book

Adresboek

VOIP van Lelife Telecom & ICT beschikt over een geavanceerd adresboek waarin je op verschillende manieren kunt zoeken en waarin adressen van relaties worden gedeeld.

chat

Voicemail

Elke gebruiker kan zijn eigen voicemail inspreken. Als je wilt worden voicemails automatisch als email afgeleverd.